Program

Sobota 21. září 2019

Jan Kalianko

Úvodní slovo

Přivítání účastníků E-shop akademie a seznámení se studijním programem v praxi.

Jan Kalianko | E-shop konzultant | www.eshopkonzultant.cz
Jan Kalianko

On-line je podobný jako off-line

Porovnejme si on-line prodej s tím, co bezpečně znáte - s off-line prostředím... V tom se každý z nás pohybuje jak ryba ve vodě...

Jan Kalianko | E-shop konzultant | www.eshopkonzultant.cz
Jan Kalianko

Jak začít s e-shopem

Úplný základ e-shopů - jak začít, aneb jak zvolit správní zboží. Zda zvolit vlastní sklad, objednávání od dodavatele při objednávce, dropshipment a další možnosti...

Jan Kalianko | E-shop konzultant | www.eshopkonzultant.cz
Vašek Macíček

Výběr e-shopového řešení

Open-source, krabicový pronájem a nebo e-shop na míru? Pro každého je vhodné něco jiného. Pojďme si o tom popovídat.

Vašek Macíček | ShopSys | www.shopsys.cz/
Vašek Macíček

E-shopy a základní IT řešení + procesy

Jak v e-shopu nastavit procesy a jaké IT systému si vybrat? Podle čeho a co vlastně pro svůj e-shop potřebuji? Jak si zvolit, co by měl můj e-shop umět?

Vašek Macíček | ShopSys | www.shopsys.cz/
Vašek Macíček

Expanze do zahraničí - technická část

Expanze do zahraničí z pohledu technického řešení e-shopů.

Vašek Macíček | ShopSys | www.shopsys.cz/
Vašek Macíček

Platební metody v e-shopu

Bankovní převod, platební karta, dobírka, platební tlačítka, agregované brány, EET a další... Vše kolem peněz a jakým způsobem se od zákazníka dostanou k vám, to je oč tu běží...

Vašek Macíček | ShopSys | www.shopsys.cz/
Petra Dolejšová

Právo a e-shopy

Právo je prý nuda... Ale ne, když ho přednáší Petra. Na příkladech ukáže mnoho praktických věcí, které jako e-shopař musíte bezpodmínečně znát!

Petra Dolejšová | AK eLegal | www.e-legal.cz/

Neděle 22. září 2019

Anna Sálová

Obsahová strategie

Obsah je prý králem. A u e-shopů to platí o to více. Podíváme se na to, jak obsah e-shopu tvořit, zda ho dělat vlastní (texty, fotky, videa...), nebo ho jen přebírat odjinud.

Anna Sálová | Content Wizards | contentwizards.cz/
Petra Plemlová

Finanční a ekonomické řízení e-shopu - základ

Řekneme si o cílech podniku, účetní části firmy, výsledovce a jak v ní číst, jak číst konkurenci, aktiva, pasiva atd.

Petra Plemlová | Unuo.cz a Unuodesign.cz | www.unuo.cz
Petra Plemlová

Finanční a ekonomické řízení e-shopu - práce se zbožím

Marže, přirážka, jak velké množství nakupovat, kdy se vyplatí množstevní slevy, rychlost obrátky... Co je to finanční páka a musí umět majitel e-shopu účtovat?

Petra Plemlová | Unuo.cz a Unuodesign.cz | www.unuo.cz
Petra Plemlová

Finanční a ekonomické řízení e-shopu - majetek a plánování

Typy majetku, aktiva a pasiva, finanční plánování, business plán, mise a vize...

Petra Plemlová | Unuo.cz a Unuodesign.cz | www.unuo.cz
Petra Plemlová

Finanční a ekonomické řízení e-shopu - rady pro výrobu a finanční plán

Kalkulace výrobku (když něco vyrábíte), kapacita firmy a finanční plánování...

Petra Plemlová | Unuo.cz a Unuodesign.cz | www.unuo.cz

Sobota 5. října 2019

Michal Krutiš

Základy marketingu pro e-shop

Framework See-Think-Do-Care, o nákupních fázích zákazníků, o jednotlivých marketingových kanálech atp. Dále pak třeba i persony, uživatelské scénáře - co to je, proč ano nebo ne a k čemu je to dobré?

Michal Krutiš | Online marketingový stratég | www.krutis.com/
Veronika Brindzová

PPC pro e-shopy

Vše o PPC a výkonové reklamě s platbou za proklik. Sklik, Adwords, ale i další systémy... Na co si dát pozor, jak to dělat a hromada praxe.

Veronika Brindzová | Performance Advertising Consultant | www.veronikabrindzova.cz/

Neděle 6. října 2019

Martin Žatkovič

SEO a klasifikační analýza klíčových slov

SEO pro e-shop od A do Z - on-page i off-page, klasifikační analýza klíčových slov a vše co pro e-shop potřebujete...

Martin Žatkovič | Taste | www.zatkovic.cz
Zdeněk Dvořák

Linkbuilding

Zpětné odkazy mají stále velkou váhu pro vyhledávače, respektive pozice ve vyhledávačích. A nejen v nich. Jak je nasbírat přirozeně? Nebo jak to udělat, aby měli smysl a něco mi přinesly? O tom všem si povíme...

Zdeněk Dvořák | Link builder | linki.cz/
Jan Mayer

Analýza konkurence a práce s veřejně dostupnými daty

Chcete vědět, jak analyzovat konkurenci? Jak je na tom? A co dělá, když se nedíváte? Nemusíte mít křišťálovou kouli nebo jen hádat. Stačí použít otevřené zdroje dat. Naučíme vás to.

Jan Mayer | CEO Dataweps | www.dataweps.com/cs/

Sobota 19. října 2019

Adam Zbiejczuk

Sociální sítě pro e-shop + influenceři

Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Linkedin, Youtube a .... Těch ale je! My víme, ale ukážeme, co je důležité a jak "být sociální".
A k tomu přidáme buzzword současnosti - influencery!

Adam Zbiejczuk |
Radek Hudák

Facebook výkonová reklama

Facebook a výkonová reklama? Ano, jde to dohromady.
Vše o cílení, druzích, možnostech, pixelech atd. Je toho opravdu hodně.

Radek Hudák | Shoptet.cz | www.shoptet.cz
Radek Hudák

Hledání konkurenční výhody e-shopu

Podíváme se, jak se hledá konkurenční výhoda e-shopu, jak s ní pracovat a jak ji použít pro branding obchodu.

Radek Hudák | Shoptet.cz | www.shoptet.cz
Milan Pichlík

Affiliate pro e-shop

Affiliate - co to je? A chcete to? Proč? K čemu je to dobré a co to pro vás bude znamenat?

Milan Pichlík | Affiliate Agency s.r.o. | affiliateagency.cz/

Neděle 20. října 2019

Jakub Čižmař

E-mailing a strategie

Kompletní návod, jak se na mailing ve svém e-shopu dívat. Jak si postavit úspěšnou mailingovou strategii, jaký nástroj vybrat a co všechno může dobrý mailing (ne SPAMing) přinést?

Jakub Čižmař | E-mailingový specialista | jakubcizmar.cz/
Jan Kvasnička

UX a použitelnost e-shopů

Jak by měl e-shop vypadat, aby se v něm zákazníci vyznali a neměli problém nakoupit? To je těžké univerzálně říci, proto se podíváme na doporučení, které byste neměli ve svém e-shopu opomenout.

Jan Kvasnička | Odborník na UX | www.kvasnickajan.cz/

Sobota 2. listopadu 2019

Luděk Volejník

Zbožové vyhledávače a srovnávače

Vše o zbožových srovnávačích, kterými nejsou jen Heureka.cz nebo Zboží.cz. Zjistíte jaké jsou, jak s produktovými katalogy pracovat, jak na bidding a další.

Luděk Volejník | Mergado | www.mergado.cz/
Zbyněk Hyrák

Webová analytika s Google Analytics

Google Analytics je nejrozšířenější analytický nástroj nejen u nás. Ukážeme si, jak ho nasadit, co měřit, proč to měřit a jak data vyhodnotit. Je krásné vědět odkud zákazníci přicházejí, jak se na vašem e-shopu chovají a co chtějí...

Zbyněk Hyrák | Optimalizovaný-Web.cz | www.optimalizovany-web.cz/

Neděle 3. listopadu 2019

Mário Roženský

Zákaznická péče

Jakým stylem a jakými prostředky komunikovat se zákazníky? Jak se k nim chovat a kdy už je to moc? Tyto a mnoho dalších otázek zákaznické péče si povíme právě v tomto bloku.

Mário Roženský | SupportBox | supportbox.cz/
Zuzana Vyhnánková Brečanová

Značka

O značce se říká, že si ji nemůžete koupit a také to, že to není "co o sobě říkáte vy sami, ale co o vás říkají ostatní"... Jak vybudovat tu svoji značku, aby to byl tzv. lovebrand?

Zuzana Vyhnánková Brečanová | Lovebrand | www.lovebrand.cz

Sobota 16. listopadu 2019

Ondřej Žák

Skladování a expedice zboží

Vše o skladování, expedici, pickingu, outsourcingu, balení, výplně balíků, obalový materiál, jednání s dopravci, kterého vybrat a dělat to vše sám/sama nebo si na to najít partnera? A co výdejní místa? Vlastní nebo se zapojit do sítí výdejních míst?

Ondřej Žák | Zásilkovna.cz | www.linkedin.com/in/ondrejzak1/
Petr Boroš

Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží, reklamace, zpětná logistika a další věci, které se týkají zboží vracejícího se na váš sklad.

Petr Boroš | Retino.io | www.retino.io/
Edita Dostálová

Týmové role - jak vytáhnout z lidí to nejlepší

Každý z nás je jedinečnou kombinací nadání a talentu na různé věci. Jak tuto kombinaci zjistit a využít ji na maximum? Jak sestavovat a pracovat s týmem? Čemu se vyhnout v komunikaci?

Edita Dostálová | Redbit s.r.o. | www.vyfakturuj.cz

Neděle 17. listopadu 2019

Lukáš Havránek

Firemní kultura

Lukáš Havránek | GrowJOB Institute | www.growjob.com/uvod/
Gabriela Bernatová

Amazon Marketpace

Amazon - jak prodávat přes jeho marketplace? Jaké jsou jeho úskalí a pro koho je vhodný? To vše nám Gábina poví.

Gabriela Bernatová | Jaknaamazon.cz | www.amzguide.eu/
Jan Kalianko

Zakončení kurzu

Zakončení kurzu a předání certifikátů absolventům.

Jan Kalianko | E-shop konzultant | www.eshopkonzultant.cz