Program

Sobota 23. září 2017

Jan Kalianko

Úvodní slovo

Přivítání účastníků E-shop akademie a seznámení se studijním programem v praxi.

Jan Kalianko | E-shop konzultant | www.eshopkonzultant.cz
Jan Kalianko

On-line je podobný jako off-line

Porovnejme si on-line prodej s tím, co bezpečně znáte - s off-line prostředím... V tom se každý z nás pohybuje jak ryba ve vodě...

Jan Kalianko | E-shop konzultant | www.eshopkonzultant.cz
Jan Kalianko

Jak začít s e-shopem

Úplný základ e-shopů - jak začít, aneb jak zvolit správní zboží. Zda zvolit vlastní sklad, objednávání od dodavatele při objednávce, dropshipment a další možnosti...

Jan Kalianko | E-shop konzultant | www.eshopkonzultant.cz
Lukáš Havlásek

Výběr e-shopového řešení

Open-source, krabicový pronájem a nebo e-shop na míru? Pro každého je vhodné něco jiného. Pojďme si o tom popovídat.

Lukáš Havlásek | ShopSys | www.shopsys.cz/
Lukáš Havlásek

E-shopy a základní IT řešení + procesy

Jak v e-shopu nastavit procesy a jaké IT systému si vybrat? Podle čeho a co vlastně pro svůj e-shop potřebuji? Jak si zvolit, co by měl můj e-shop umět?

Lukáš Havlásek | ShopSys | www.shopsys.cz/
Mário Roženský

Zákaznická péče

Jakým stylem a jakými prostředky komunikovat se zákazníky? Jak se k nim chovat a kdy už je to moc? Tyto a mnoho dalších otázek zákaznické péče si povíme právě v tomto bloku.

Mário Roženský | SupportBox | supportbox.cz/

Sobota 30. září 2017

Michal Krutiš

Základy marketingu pro e-shop

Framework See-Think-Do-Care, o nákupních fázích zákazníků, o jednotlivých marketingových kanálech atp. Dále pak třeba i persony, uživatelské scénáře - co to je, proč ano nebo ne a k čemu je to dobré?

Michal Krutiš | Online marketingový stratég | www.krutis.com/
Pavel Ungr

SEO a klasifikační analýza klíčových slov

SEO pro e-shop od A do Z - on-page i off-page, klasifikační analýza klíčových slov a vše co pro e-shop potřebujete...

Pavel Ungr | SEO konzultant | www.pavelungr.cz/
David Lörincz

Facebook výkonová reklama

Facebook a výkonová reklama? Ano, jde to dohromady.
Vše o cílení, druzích, možnostech, pixelech atd. Je toho opravdu hodně.

David Lörincz | Specialista na Facebook reklamu | www.davidlorincz.cz/

Sobota 7. října 2017

Michal Krutiš

Kompletní shrnutí marketingového bloku

Kompletní shrnutí marketingového bloku a rady, jak jednotlivé marketingové kanály úspěšně poskládat v jeden fungující ekosystém. Přidáme i "high-level" formáty jako RTB, display, nákup velkých médií apod., ale to jen jako doplnění komplexnosti.

Michal Krutiš | Online marketingový stratég | www.krutis.com/
Michal Štorkán

Zbožové vyhledávače a srovnávače

Vše o zbožových srovnávačích, kterými nejsou jen Heureka.cz nebo Zboží.cz. Zjistíte jaké jsou, jak s produktovými katalogy pracovat, jak na bidding a další.

Michal Štorkán | BiddingTools Group s.r.o. | biddingtools.cz/

Sobota 14. října 2017

Jakub Čižmař

E-mailing a strategie

Kompletní návod, jak se na mailing ve svém e-shopu dívat. Jak si postavit úspěšnou mailingovou strategii, jaký nástroj vybrat a co všechno může dobrý mailing (ne SPAMing) přinést?

Jakub Čižmař | E-mailingový specialista | jakubcizmar.cz/
Pepa Folta

PPC pro e-shopy

Vše o PPC a výkonové reklamě s platbou za proklik. Sklik, Adwords, ale i další systémy... Na co si dát pozor, jak to dělat a hromada praxe.

Pepa Folta | PPC specialista | www.pepafolta.cz

Sobota 21. října 2017

Jan Kvasnička

UX a použitelnost e-shopů

Jak by měl e-shop vypadat, aby se v něm zákazníci vyznali a neměli problém nakoupit? To je těžké univerzálně říci, proto se podíváme na doporučení, které byste neměli ve svém e-shopu opomenout.

Jan Kvasnička | Odborník na UX | www.kvasnickajan.cz/
Zbyněk Hyrák

Webová analytika s Google Analytics

Google analytics je nejrozšířenější analytický nástroj nejen u nás. Ukážeme si, jak ho nasadit, co měřit, proč to měřit a jak data vyhodnotit. Je krásné vědět odkud zákazníci přicházejí, jak se na vašem e-shopu chovají a co chtějí...

Zbyněk Hyrák | Optimalizovaný-Web.cz | www.optimalizovany-web.cz/

Sobota 28. října 2017

Matez Jindra

Značka

O značce se říká, že si ji nemůžete koupit a také to, že to není "co o sobě říkáte vy sami, ale co o vás říkají ostatní"... Jak vybudovat tu svoji značku, aby to byl tzv. lovebrand?

Matez Jindra | Lovebrand | www.lovebrand.cz
Adam Zbiejczuk

Sociální sítě pro e-shop

Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Linkedin, Youtube a .... Těch ale je! My víme, ale ukážeme, co je důležité a jak "být sociální".

Adam Zbiejczuk |

Sobota 4. listopadu 2017

Ondřej Žák

Skladování a expedice zboží

Vše o skladování, expedici, pickingu, outsourcingu, balení, výplně balíků, obalový materiál, jednání s dopravci, kterého vybrat a dělat to vše sám/sama nebo si na to najít partnera? A co výdejní místa? Vlastní nebo se zapojit do sítí výdejních míst?

Ondřej Žák | Odborník na logistiku | www.linkedin.com/in/ondrejzak1/
Anna Sálová

Obsahová strategie

Obsah je prý králem. A u e-shopů to platí o to více. Podíváme se na to, jak obsah e-shopu tvořit, zda ho dělat vlastní (texty, fotky, videa...), nebo ho jen přebírat odjinud.

Anna Sálová | Content Wizards | contentwizards.cz/

Sobota 11. listopadu 2017

Petra Dolejšová

Právo a e-shopy

Právo je prý nuda... Ale ne, když ho přednáší Petra. Na příkladech ukáže mnoho praktických věcí, které jako e-shopař musíte bezpodmínečně znát!

Petra Dolejšová | AK eLegal | www.e-legal.cz/
Karel Lyčka

E-shopy a mobily

Mobilní doba je už tady.. Dávno. Ale jak přizpůsobit svůj e-shop? Nebo mám mít aplikaci? A proč vlastně? Co mi to přinese... A otázek, které zodpovíme je mnohem více.

Karel Lyčka | Asymbo s.r.o. | www.asymbo.com/cs/
Zdeněk Dvořák

Linkbuilding

Zpětné odkazy mají stále velkou váhu pro vyhledávače, respektive pozice ve vyhledávačích. A nejen v nich. Jak je nasbírat přirozeně? Nebo jak to udělat, aby měli smysl a něco mi přinesly? O tom všem si povíme...

Zdeněk Dvořák | Link builder | linki.cz/
Radek Hrachovec

Zákaznické programy

Jak nerozdávat zbytečnosti, ale zavázat si zákazníky, aby se skutečně vraceli?

Radek Hrachovec | Freelance Loyalty Specialist | radekhrachovec.com/

Sobota 18. listopadu 2017

Milan Pichlík

Affiliate pro e-shop

Affiliate - co to je? A chcete to? Proč? K čemu je to dobré a co to pro vás bude znamenat?

Milan Pichlík | Affiliate Agency s.r.o. | affiliateagency.cz/
Petr Lisý

Expanze do zahraničí - technická část

Expanze do zahraničí z pohledu technického řešení e-shopů.

Petr Lisý | ShopSys | www.shopsys.cz/
Petr Lisý

Platební metody v e-shopu

Bankovní převod, platební karta, dobírka, platební tlačítka, agregované brány, EET a další... Vše kolem peněz a jakým způsobem se od zákazníka dostanou k vám, to je oč tu běží...

Petr Lisý | ShopSys | www.shopsys.cz/
Tomáš Kapler

Personalizace e-shopu

Buzzword nebo skutečná hudba budoucnosti? Má skutečně smysl personalizovat? Pro jak velký e-shop? A jaké to má výsledky tam, co už to mají?

Tomáš Kapler | Etnetera Activate a.s. | www.activate.cz/

Sobota 25. listopadu 2017

Jan Mayer

Analýza konkurence a práce s veřejně dostupnými daty

Chcete vědět, jak analyzovat konkurenci? Jak je na tom? A co dělá, když se nedíváte? Nemusíte mít křišťálovou kouli nebo jen hádat. Stačí použít otevřené zdroje dat. Naučíme vás to.

Jan Mayer | CEO TrendLucid | www.trendlucid.com/cs/
Jan Mayer

PowerBI

PowerBI je univrzální nástroj pro datovou analýzu a business intelligence od Microsoftu, který je pro naše potřeby zdarma. Ukážeme si, jak si v PowerBI můžete spojit data, která jsou potřeba pro provoz vašeho eshopu na jedno místo.

Jan Mayer | CEO TrendLucid | www.trendlucid.com/cs/
Karel Lyčka

Expanze do zahraničí - logistika

Zahraniční logistika - to je alfa a omega expanze za hranice. Jak uspět? Které státy mají jaké specifika a na co si kde dát pozor? Co očekávat směrem na západ a nebo naopak na východ... To vše v jednom uceleném bloku od člověka z praxe...

Karel Lyčka | Pošta bez hranic - obchodní ředitel | www.postabezhranic.cz
Jan Kalianko

Zakončení kurzu

Zakončení kurzu a předání certifikátů absolventům.

Jan Kalianko | E-shop konzultant | www.eshopkonzultant.cz