Přivítání účastníků E-shop akademie a seznámení se studijním programem v praxi.
Porovnejme si on-line prodej s tím, co bezpečně znáte - s off-line prostředím... V tom se každý z nás pohybuje jak ryba ve vodě...
Úplný základ e-shopů - jak začít, aneb jak zvolit správní zboží. Zda zvolit vlastní sklad, objednávání od dodavatele při objednávce, dropshipment a další možnosti...
Open-source, krabicový pronájem a nebo e-shop na míru? Pro každého je vhodné něco jiného. Pojďme si o tom popovídat.
Jak v e-shopu nastavit procesy a jaké IT systému si vybrat? Podle čeho a co vlastně pro svůj e-shop potřebuji? Jak si zvolit, co by měl můj e-shop umět?
Expanze do zahraničí z pohledu technického řešení e-shopů.
Bankovní převod, platební karta, dobírka, platební tlačítka, agregované brány, EET a další... Vše kolem peněz a jakým způsobem se od zákazníka dostanou k vám, to je oč tu běží...
Právo je prý nuda... Ale ne, když ho přednáší Petra. Na příkladech ukáže mnoho praktických věcí, které jako e-shopař musíte bezpodmínečně znát!
Obsah je prý králem. A u e-shopů to platí o to více. Podíváme se na to, jak obsah e-shopu tvořit, zda ho dělat vlastní (texty, fotky, videa...), nebo ho jen přebírat odjinud.
Řekneme si o cílech podniku, účetní části firmy, výsledovce a jak v ní číst, jak číst konkurenci, aktiva, pasiva atd.
Marže, přirážka, jak velké množství nakupovat, kdy se vyplatí množstevní slevy, rychlost obrátky... Co je to finanční páka a musí umět majitel e-shopu účtovat?
Typy majetku, aktiva a pasiva, finanční plánování, business plán, mise a vize...
Kalkulace výrobku (když něco vyrábíte), kapacita firmy a finanční plánování...
Framework See-Think-Do-Care, o nákupních fázích zákazníků, o jednotlivých marketingových kanálech atp. Dále pak třeba i persony, uživatelské scénáře - co to je, proč ano nebo ne a k čemu je to dobré?
Vše o PPC a výkonové reklamě s platbou za proklik. Sklik, Adwords, ale i další systémy... Na co si dát pozor, jak to dělat a hromada praxe.
SEO pro e-shop od A do Z - on-page i off-page, klasifikační analýza klíčových slov a vše co pro e-shop potřebujete...
Zpětné odkazy mají stále velkou váhu pro vyhledávače, respektive pozice ve vyhledávačích. A nejen v nich. Jak je nasbírat přirozeně? Nebo jak to udělat, aby měli smysl a něco mi přinesly? O tom všem si povíme...
Chcete vědět, jak analyzovat konkurenci? Jak je na tom? A co dělá, když se nedíváte? Nemusíte mít křišťálovou kouli nebo jen hádat. Stačí použít otevřené zdroje dat. Naučíme vás to.
Facebook a výkonová reklama? Ano, jde to dohromady.
Vše o cílení, druzích, možnostech, pixelech atd. Je toho opravdu hodně.
Podíváme se, jak se hledá konkurenční výhoda e-shopu, jak s ní pracovat a jak ji použít pro branding obchodu.
Affiliate - co to je? A chcete to? Proč? K čemu je to dobré a co to pro vás bude znamenat?
Kompletní návod, jak se na mailing ve svém e-shopu dívat. Jak si postavit úspěšnou mailingovou strategii, jaký nástroj vybrat a co všechno může dobrý mailing (ne SPAMing) přinést?
Jak by měl e-shop vypadat, aby se v něm zákazníci vyznali a neměli problém nakoupit? To je těžké univerzálně říci, proto se podíváme na doporučení, které byste neměli ve svém e-shopu opomenout.
Vše o zbožových srovnávačích, kterými nejsou jen Heureka.cz nebo Zboží.cz. Zjistíte jaké jsou, jak s produktovými katalogy pracovat, jak na bidding a další.
Google Analytics je nejrozšířenější analytický nástroj nejen u nás. Ukážeme si, jak ho nasadit, co měřit, proč to měřit a jak data vyhodnotit. Je krásné vědět odkud zákazníci přicházejí, jak se na vašem e-shopu chovají a co chtějí...
Jakým stylem a jakými prostředky komunikovat se zákazníky? Jak se k nim chovat a kdy už je to moc? Tyto a mnoho dalších otázek zákaznické péče si povíme právě v tomto bloku.
O značce se říká, že si ji nemůžete koupit a také to, že to není "co o sobě říkáte vy sami, ale co o vás říkají ostatní"... Jak vybudovat tu svoji značku, aby to byl tzv. lovebrand?
Vše o skladování, expedici, pickingu, outsourcingu, balení, výplně balíků, obalový materiál, jednání s dopravci, kterého vybrat a dělat to vše sám/sama nebo si na to najít partnera? A co výdejní místa? Vlastní nebo se zapojit do sítí výdejních míst?
Vrácení zboží, reklamace, zpětná logistika a další věci, které se týkají zboží vracejícího se na váš sklad.
Každý z nás je jedinečnou kombinací nadání a talentu na různé věci. Jak tuto kombinaci zjistit a využít ji na maximum? Jak sestavovat a pracovat s týmem? Čemu se vyhnout v komunikaci?
Amazon - jak prodávat přes jeho marketplace? Jaké jsou jeho úskalí a pro koho je vhodný? To vše nám Gábina poví.
Zakončení kurzu a předání certifikátů absolventům.